Webshopok célcsoportjának új vásárlóbázisának elérése printtel, 

és azon elhelyezett QR-kóddal

1., Az online elérhető vásárló nem feltétlen azonos a print platformon elérhető csoporttal. Holott a print platformokat használók magas százaléka is online vásárló

2., A print hirdetést hosszabb ideig látja a fogyasztó, több ideig használja, így nagyobb eséllyel olvassa be a hirdetésen elhelyezett kedvezményre mutató QRkódot

3., A kiadvány fizikális jelenléte (ami hosszabb az online jelenléttől) lehetővé teszi, hogy a fogyasztóhoz kapcsolódó közösség (család, barátok, munkatársak) figyelmét is elérje.


4., Állandó a reklámjelenlét a nyomtatott megjelenéssel, hiszen az online hirdetési tartalom csak rövid ideig, átlagosan 1,7 mp-ig jelenik meg a képernyőn, ezt a felhasználó továbbgördítéssel azonnal blokkolhatja, az információ nem kelti fel a figyelmét


5., Korcsoport, 18-54 év közöttiek

6., Olyan célcsoportot is megtalál, aki kevesebbet használja az online teret

7., Lokalizált hirdetés, kifejezetten online vásárlók kapják meg rendelt csomagjaikkal

8., Célzott vásárló generálás más vásárlói térből

9., A vásárlók nagyobb bizalmat és hitelességet társítanak a fizikálisan megfogható tartalom miatt, nagyobb a vásárlói élmény. Az online teret kézzelfoghatóvá tesszük

10., Az online platformokon az általános hirdetésekkel nehéz érvényesülni, kitűnni, egy 1,7 mp-es statisztikai figyelemfelkeltésben, nehéz az elsők között lenni

11., Pontos mérhetőséget biztosítunk a QRkódok beolvasásával

12., A vásárlókat közvetlenül és célzottan beirányitjuk az online vásárlótérbe, konkrét akcióhoz, kedvezményhez, szolgáltatáshoz, videós tartalmakhoz, közösségi oldalakhoz

13., Sokkal több tartalmat tudunk nyújtani mint egy felvillanó online hirdetéssel

14., A QRkódok kíváncsiságot generálnak, ezáltal új vásárlókat (ügyfeleket) szerezhet, meglévő ügyfeleket tarthat meg, vásárlói élményt ajándékoz, márkát erősíthet és építhet, kitűnő hír és termékcsatorna  

VISSZA A HÍREK OLDALRA