Webshopok célcsoportjának új vásárlóbázisának elérése printtel,
és azon elhelyezett QR-kóddal
1., Az online elérhető vásárló nem feltétlen azonos a print
platformon elérhető csoporttal. Holott a print platformokat használók magas százaléka
is online vásárló
2., A print hirdetést hosszabb ideig látja a fogyasztó, több ideig használja, így nagyobb eséllyel olvassa be a hirdetésen elhelyezett kedvezményre mutató QRkódot
4., Állandó a reklámjelenlét a nyomtatott megjelenéssel, hiszen az online hirdetési tartalom csak rövid ideig, átlagosan 1,7 mp-ig jelenik meg a képernyőn, ezt a felhasználó továbbgördítéssel azonnal blokkolhatja, az információ nem kelti fel a figyelmét
5., Korcsoport, 18-54 év közöttiek
6., Olyan célcsoportot is megtalál, aki kevesebbet használja az online teret
7., Lokalizált hirdetés, kifejezetten online vásárlók kapják meg rendelt csomagjaikkal
8., Célzott vásárló generálás más vásárlói térből
9., A vásárlók nagyobb bizalmat és hitelességet társítanak a fizikálisan megfogható tartalom miatt, nagyobb a vásárlói élmény. Az online teret kézzelfoghatóvá tesszük
10., Az online platformokon az általános hirdetésekkel nehéz
érvényesülni, kitűnni, egy 1,7 mp-es statisztikai figyelemfelkeltésben, nehéz
az elsők között lenni
11., Pontos mérhetőséget biztosítunk a QRkódok beolvasásával
12., A vásárlókat közvetlenül és célzottan beirányitjuk az online vásárlótérbe, konkrét akcióhoz, kedvezményhez, szolgáltatáshoz, videós tartalmakhoz, közösségi oldalakhoz
13., Sokkal több tartalmat tudunk nyújtani mint egy felvillanó online hirdetéssel
14., A QRkódok kíváncsiságot generálnak, ezáltal új vásárlókat (ügyfeleket) szerezhet, meglévő ügyfeleket tarthat meg, vásárlói élményt ajándékoz, márkát erősíthet és építhet, kitűnő hír és termékcsatorna